O mnie





Cześć! Miło Cię tu widzieć. ;)

Mam na imię Sylwia, pokochałam podróże i pragnę poznać więcej świata. Moim zamiłowaniem jest uwiecznianie chwil na zdjęciach, kocham do nich powracać i wspominać miejsca, momenty oraz ludzi. Moimi inspiracjami są inne blogi, inne osoby, którymi chętnie się z Wami podzielę. Ten blog będzie obfitował w moje wskazówki, historie mówiące o moich wrażeniach z podróży a przede wszystkim w fotografie, więc jeśli lubicie oglądać zdjęcia - koniecznie zostańcie ze mną dłużej!

FOTOGRAFIA to moja pasja, pragnę się w tym kierunku rozwijać, dlatego stworzyłam domenę, gdzie znajdziecie moje zdjęcia nie tylko z podróży. Zapraszam serdecznie!
LOVERSINPHOTOS

KONTAKT:
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować możesz to uczynić poprzez wiadomość prywatną na Instagramie lub napisz do mnie e-mail na adres: sysiaaa.modzelewska46@gmail.com ☺

sylwia.modzelewska

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zakochaj się w Paryżu!

Sofia

Zakopane